Budíček v 7 hodin, snídaně a utíkám do školy, něco málo přes 40 minut
strávím v metru a dalších 10 minut mi trvá cesta do školy. První den ve
třídě jsme se všichni seznámili. Spolužáci jsou ze Švýcarska, Itálie a
Ruska, Čecha jsem tu ještě nepotkala. Náš vyučující je Tom, který se
střídá s Derekem. Jsem ráda, že je výuka hodně kreativní a není to pouze
nudné šprtání. Hrajeme i hry a soutěžíme např. ve správné gramatice.
Moje třída je hodně soutěživá, takže se často dost pobavíme.
Po škole vyrážím rovnou na památky, navštívila jsem Tower of London a
Tower Bridge, další den jsem byla v Hyde Parku, ze kterého jsem prošla
do Kensingtonských zahrad až ke Kensingtonskému paláci. Všechny předešlé
památky jsem znala z fotek a nebylo to pro mě v podstatě nic nového, co
jsem čekala, jsem taky našla. Ale Kensington se zahradami a parkem je
opravdu skvost. Všude takový klid, neslyšíte žádná auta, jen kolem vás
projíždějí kola nebo probíhají sportovci, plno lidí piknikuje a děti si
hrají u vody s kačenkami a labutěmi. Pomalu jsem se tam tudy procházela a
užívala si tu pohodu a krásnu, pobyla jsem tam asi 3 hodiny.
Dnes jsem navštívila Soho a poté zamířila opět do Kensingtonských
zahrad. Nakoupila jsem si v obchodě ovoce, džus, čerstvě udělaný sendvič
a vyrazila na piknik. Posadila jsem se u vody, otevřela jsem si knížku,
pustila hudbu, nachystala oběd a relaxovala. Byla jsem v parku asi
čtyři hodiny a stále mě to nepřestalo bavit, naopak, asi sem budu chodit
častěji.
Na sobotu plánuji výlet do Windsoru, na Stonehenge a do Salisbury. V neděli bych chtěla jet do Cambridge, což mi ale asi nevyjde. Ráno ode mě nejede metro a nemám se jak dostat včas do centra na sraz. Zítra mi mají ve škole potvrdit přesně čas odjezdu, tak ještě uvidím.
Na sobotu plánuji výlet do Windsoru, na Stonehenge a do Salisbury. V neděli bych chtěla jet do Cambridge, což mi ale asi nevyjde. Ráno ode mě nejede metro a nemám se jak dostat včas do centra na sraz. Zítra mi mají ve škole potvrdit přesně čas odjezdu, tak ještě uvidím.
Žádné komentáře:
Okomentovat